به بهانه تولدت(6)

★بـَ ـهـانـہ ے تـ َـرانـہ ے سـ ـاده ے عـآشـ ـقانـمـے★

افسانه ی عشق عمیق من به تودنیا را تکان خواهد داد.من مطمئنم!

به بهانه تولدت(6)

اگر می بینی عاشق تو هستم ، دیوانه تو هستم

و تمام فکر و زندگی من تو شده ای

به خدا بدان که این دست خودم نیست

اگر میبینی چشمانم در بیشتر لحظه ها خیس است

و دستانم سرد است و اگر میبینی همه لحظه های دور از تو بودن اینهمه سخت

و پر از غم و غصه است بدان که این دست خودم نیست

دست خودم نیست که همه لحظه ها تو را در جلو چشمانم میبینم

و به یاد تو می باشم

دست خودم نیست که دوست دارم همیشه در کنارت باشم

دستانت را بگیرم

بر لبانت بوسه بزنم و تو را در آغوش خودم بگیرم

به خدا دست خودم نیست که هر شب به آسمان نگاه می اندازم

و ستاره ای درخشان را میبینم و به یاد تو می افتم

دست خودم نیست که هر سحرگاه به انتظارت مینشینم

تا در آسمان دلم طلوعی دوباره داشته باشی

باور کن که دوستت دارم ای تنها بهانه برای زنده بودنم

نفس کشیدنم دوستت دارم ، ای امید و آرزوی من

عشق من این جمله منه : دوستدارم خیلی زیاد



این پسرایی که همیشه ته ریش دارن

اینایی که هیچوقت موهاشون بلند نیست

اینایی که صداشون مردونست

اینایی که وقتی ازشون جدا میشی تا یک ساعت دستات بوی عطرشونو میده

اینایی که وقتی کنارت نشستن بهت اس ام اس میدن میگن دوست دارم

اینایی که وقتی ازت دلخورن حرف نمیزنن دوس داری محکم بغلشون کنی

اینایی که موقع شب بخیرگفتن میگن مال خودمی

اینایی که دستاشونو باید با دو تا دستت بگیری

همونایی که وقتی عصبانی میشی وداد میزنی

آروم بغلت میکنن ومیگن دوست دارم با عشق حلش میکنیم

اینایی که وقتی مریضی با چشم خودت میبینی که بخاطرکسلی تو کسلن

اینایی که توی هیچ شرایطی تنهات نمیزارن

اینایی که همیشه نگرانتن و همیشه آخرحرفاشون بهت میگن مواظب خودت باش

اینا خیلی محترمن قدرشونو بدونید

مثل من که قدر عشقمو میدونم

دوست دارم یک عالمه

بابت همه خوبیات یک دنیا ممنون

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

amirali
ساعت11:21---27 بهمن 1390
تنهایی مثل یه بیماری میمونه
تنهایی قلب منو میسوزونه
تنهایی ریشه ی عمرو میپوسونه
ولی اونکه باید بدونه قدر این دلو، نمیدوووونه
تو رو خدا بیا بهم یه سر بزن
تو رو خدا حداقل یه زنگ بزن
نشونیمو میدم بهت تو رو خدا
بیا به شیشه مون یه سنگ بزن
بیا بیا این دل میمیره بی تو
بیا بیا این دل اسیره بی تو
بیا بیا این دل میگیره جاتو
بیا بیا این دل میمونه با تو
رپ :
چرا رفتی تا تنهایی نصیب من شه
تنهایی موندگاره نه مثل یه نسیم ردشه
چرا رفتیو منو عاشقو ویرون کردی ؟
دلم به تو خوش بود که اونم هی خون کردی
تو با من نخواستی ادامه بدی به یه زندگی
حالا منو ول کردی رفتی پی زندگی
تا بهت زنگ میزدم میگفتی پشت فرمونی
ولی میدونستم با پسره خوش و خندونی
این همه قسم دادمت تا بهم سری بزنی
حالا که مردم سرتو میزنی به زمین
اینقدر صدام میزنی ولی به گوش نمیاد
چونکه امیر مرد ، تا ابد به هوش نمیاد




amirali
ساعت11:21---27 بهمن 1390
تنهایی مثل یه بیماری میمونه
تنهایی قلب منو میسوزونه
تنهایی ریشه ی عمرو میپوسونه
ولی اونکه باید بدونه قدر این دلو، نمیدوووونه
تو رو خدا بیا بهم یه سر بزن
تو رو خدا حداقل یه زنگ بزن
نشونیمو میدم بهت تو رو خدا
بیا به شیشه مون یه سنگ بزن
بیا بیا این دل میمیره بی تو
بیا بیا این دل اسیره بی تو
بیا بیا این دل میگیره جاتو
بیا بیا این دل میمونه با تو
رپ :
چرا رفتی تا تنهایی نصیب من شه
تنهایی موندگاره نه مثل یه نسیم ردشه
چرا رفتیو منو عاشقو ویرون کردی ؟
دلم به تو خوش بود که اونم هی خون کردی
تو با من نخواستی ادامه بدی به یه زندگی
حالا منو ول کردی رفتی پی زندگی
تا بهت زنگ میزدم میگفتی پشت فرمونی
ولی میدونستم با پسره خوش و خندونی
این همه قسم دادمت تا بهم سری بزنی
حالا که مردم سرتو میزنی به زمین
اینقدر صدام میزنی ولی به گوش نمیاد
چونکه امیر مرد ، تا ابد به هوش نمیاد




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در برچسب:, ساعت توسط MaRyAm |